niedziela, 27 lipca 2014

Rok prowadzenia bloga Tyle słońca w całym mieście. :)

Witajcie! Na początku chcę powiedzieć, że ten rok minął 15 lipca, ale ja, jak zawsze, musiałam wszystko pomieszać... Byłam przekonana, że rok prowadzenia tego bloga minie w sierpniu, ale jak widać myliłam się. :D Zorientowałam się dzięki wczorajszym imieninom Anny Jantar. Właśnie w dzień imienin Anny, Przemek napisał w aktualizacji na stronie bursztynowa - dziewczyna.pl informację o moim blogu (za co mu dziękuję ^^). Musicie mi wybaczyć to, że post nie ukazał się 15-go i to, że jestem tak rozkojarzona.

Przez ten rok dowiedziałam się masy rzeczy na temat Anny Jantar i jej twórczości. Szczerze mówiąc nie spodziewałam się, że ktokolwiek będzie czytał moje posty i, że będę miała 5000 wyświetleń! Mam nadzieję, że nie zabraknie mi tematów na posty oraz chęci i motywacji do pisania. Muszę się Wam jeszcze przyznać, że jak założyłam bloga, na temat Ani wiedziałam stosunkowo mało i niektóre moje posty nie są wyczerpujące. Będę starała się poprawiać je tak, aby  informacji było troszkę więcej.

Zapraszam na mały przegląd wybranych postów (screeny) :
Tak zaczynałam - pierwszy post:


Wtedy jeszcze pisałam, że posty będą co drugi dzień...Niezłą byłam optymistką :D Teraz jak wiem, ile trzeba temu poświęcić czasu staram się pisać co tydzień...

 Screen posta, który jakoś mnie najbardziej śmieszy:


Chcę zaznaczyć, że to, że post mnie śmieszy, nie sprawia, że uważam jego treść za bezsensowną, bo zgadzam się z tym co napisałam w dużej części i nadal jestem zła jak widzę komentarz, który bezpodstawnie obraża Annę.

A teraz jeden z postów, które przeczytało bardzo dużo osób :


Wkleiłam fragment posta, ponieważ jest on jednym z tych najdłuższych.

Jeden z tych postów, z których jestem najbardziej zadowolona:


Post o płycie ,,Po tamtej stronie" - jeden z najczęściej czytanych. Kosztował mnie baardzo dużo pracy, ale uważam, że było warto. Pewnie ma jakieś niedociągnięcia itp. Mam jednak nadzieję,  że jest w miarę wyczerpujący.


To chyba wszystkie z moich ,,charakterystycznych" postów.

A tak na marginesie, to wczoraj były imieniny Anny Jantar. Wszystkiego najlepszego, Aniu! :D 

Kończąc posta, dziękuję Wam, że jesteście ze mną już rok i czytacie moje posty <3. Mam nadzieję, że dzisiejsza notka się Wam spodobała.



Pozdrawiam
Julka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz